Katalog informacij javnega značaja

Na podlagi 8. čl. Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ, Uradni list RS, št. 24/2003, 61/2005) in določil Uredbe o posredovanju informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 115/03), izdaja Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije, ki ga zastopa direktorica Martina Zupančič

KATALOG INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA

1. OSNOVNI PODATKI O KATALOGU

Naziv organa: Javni zavod Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije

Naslov zavoda: Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije, Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec

Odgovorna oseba zavoda: Martina Zupančič, univ. dipl. inž. agr., direktorica

Datum prve objave kataloga: 13. marec 2006

Datum zadnje spremembe: 5. avgust 2016

Druge oblike kataloga: Poleg elektronske različice, ki je objavljena tukaj je na sedežu inštituta dostopna tudi različica v fizični obliki.

2. SPLOŠNI PODATKI O ZAVODU IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA S KATERIMI RAZPOLAGA

2.1 Organigram in podatki o organizaciji zavoda

a) Kratek opis delovnega področja zavoda:

K 73.102 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju kmetijstva in sorodnih dejavnosti

Zavod je posredni proračunski porabnik

Resorno ministrstvo: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Sklep o preoblikovanju Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo Žalec, p. o., v javni zavod Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije (Uradni list RS, št. 71/02 in 5/07)

Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju:

Srg zadnjega vpisa 200301453, matična št. 5051762, vložna št. 10031600, datum vpisa 16.5.2003

TRR 01100-6000006134, ID št. za DDV: SI93987161

b) Seznam vseh notranje organizacijskih enot:

  • Oddelek za splošne posle
  • Oddelek za rastline, tla in okolje
  • Oddelek za varstvo rastlin
  • Oddelek za agrokemijo in pivovarstvo
  • Oddelek za uradno potrjevanje in ocenjevanje
  • Poskusno posestvo

c) Organigram zavoda

Organigram zavoda je dostopen na tej povezavi.

2.2 Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja

  1. Pristojna oseba: Amanda Herodež, tajnica
  2. Telefon in elektronska pošta:
    • telefon: (03) 71 21 600
    • telefax: (03) 71 21 620
    • tajnistvo@ihps.si

2.3 Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov Evropskih skupnosti z delovnega področja zavoda

Državni predpisi:

2.4 Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih

  1. Seznam strateških in programskih dokumentov:

5-letni program razvoja Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije 2011-2016

Program dela in finančni načrt Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije za posamezno leto

2.5 Seznam javnih evidenc, s katerimi zavod upravlja

  1. Seznam evidenc:
  • Seznam matičnih hmeljišč:

Evidenca okuženih hmeljišč s karantensko boleznijo hmeljevo uvelostjo in viroidno zakrnelostjo (podatki dostopni na podlagi soglasja Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Fitosanitarne uprave RS)

  • Evidenca centrov za certificiranje pridelka hmelja

2.6 Najpomembnejši vsebinski sklopi drugih informacij javnega značaja oziroma seznam posameznih dokumentov

  1. Sklopi informacij:
  • Poročilo o delu Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije za posamezno leto
  • Hmeljarski bilten
  • Tehnološke informacije (Hmeljarske informacije, Obvestila sadjarjem, Obvestila vinogradnikom, Obvestila poljedelcem, Vrtnarska obvestila)
  • Stroškovnik iz Uredbe o višini stroškov posredovanja informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 40/2004)
  • Letno poročilo o izvajanju Zakona o dostopu do informacij javnega značaja iz 38. člena tega zakona.

3  OPIS NAČINA DOSTOPA DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA

Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:

  1. Preko spleta s spletnim brskalnikom
  2. Na sedežu Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije
  3. marca 2003 je v Republiki Sloveniji začel veljati Zakon o dostopu do informacij javnega značaja (v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ – Uradni list RS, št. 24/2003, 7.3.2003), ki državnim organom, organom lokalnih skupnosti, javnim agencijam in drugim osebam javnega prava, nalaga vrsto obveznosti s področja dostopa do informacij javnega značaja.

Informacija javnega značaja je informacija, ki izvira iz delovnega področja organa in se nahaja v obliki dokumenta, zadeve, dosjeja, registra, evidence ali dokumentarnega gradiva, ki ga je organ izdelal sam, v sodelovanju z drugim organom, ali pridobil od drugih oseb (glej 4. člen ZDIJZ).

Prosilec lahko zahteva dostop do informacij javnega značaja z ustno ali pisno zahtevo, ki jo naslovi na organ, za katerega meni, da razpolaga z želeno informacijo.

Ustna zahteva: Če prosilec zahteva dostop do informacije javnega značaja z ustno zahtevo, mu je organ dolžan omogočiti dostop do zahtevanih informacij, razen do podatkov iz 6. člena ZDIJZ (izjeme)

Pisna zahteva: Pisna vloga mora vsebovati:

  • navedbo organa, kateremu je poslan zahtevek;
  • osebno ime, firmo ali ime pravne osebe, oziroma navedbo o morebitnem zastopniku ali pooblaščencu;
  • naslov prosilca oziroma njegovega zastopnika ali pooblaščenca;
  • opredelitev informacije, s katero se želi prosilec seznaniti;
  • navedbo, na kakšen način se želi seznaniti z vsebino zahtevane informacije (fotokopija, prepis, elektronski zapis, vpogled).
  1. Način posredovanja informacij:

Prosilcu se zahtevana informacija posreduje tako, da se mu zagotovi njen prepis, fotokopijo, elektronski zapis, ali pa da se mu omogoči vpogled v vsebino zahtevane informacije. Če organ zahtevo za dostop do informacij javnega značaja delno ali v celoti zavrne, o tem izda odločbo.

Stroški posredovanja informacij:

Stroškovnik je določen na podlagi Uredbe o višini stroškov posredovanja informacij javnega značaja Uradni list RS, št. 40/2004).

Vpogled v zahtevano informacijo je brezplačen.

Za posredovanje prepisa, fotokopije ali elektronskega zapisa zahtevane informacije lahko organ prosilcu zaračuna materialne stroške.

Rok za odločitev:

Organ je dolžan o zahtevi prosilca odgovoriti najpozneje v roku 20 delovnih dni od dneva prejema popolne zahteve.

Pravno varstvo:

Prosilcu je pravno varstvo zagotovljeno samo v primeru, da je podal pisno zahtevo. Zahteva, ki je bila poslana po elektronski pošti, se šteje za pisno zahtevo, če je opremljena z elektronskim podpisom, v nasprotnem primeru jo organ obravnava kot ustno zahtevo.

4  SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA

  1. a) Seznam najpogosteje zahtevanih informacij:

Seznam matičnih hmeljišč, ki je dostopen na tej povezavi.

 

Priloga: Organigram zavoda

PRIJAVA NA NAŠE ELEKTRONSKE NOVICE

© 2016 - 2017 Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije vse pravice pridržane. | Piškotki